tiistai 1. heinäkuuta 2014

Vihkopostaus 2/2

Heippa!

Eli vihkopostauksen toinen osa. Edellisessä esittelin hevosten luonnoksia verrattuna lopputulokseen, tässä esittelen sekalaisesti näiden keppihevosvihkojeni sisältöä, josta löytyy jos jonkinlaisia muistiinpanoja. Anteeksi kuvien epätarkkuus.

Ensimmäinen keppihevoseni, Pinto. Kaikkien silloisten hevosten tiedot kirjasin samalla tavalla ylös vihkooni. Ehkä vuodelta 2008. Hevoset olivat tosiaan valmistettu sukkahoususta, joka ylettyi ihan kepin päästä päähän.

 Tämä oli aikoinaan tallissa, nimen perässä oli hoitaja. Tallilla kävijät pystyivät vähän myös katsomaan perustietoja hevosista, kuinka vaikea on ja koulutustasot. Päivitin sitä aina aika-ajoin.

 Samainen lista päivitettynä. Pidän tätä vain omaksi iloksi. :)

Tässä listattuna eri tunneille sopivat hevoset.

Olen tosiaan pitänyt listaa siitä kuinka monta hevosta olen tehnyt. Tuosta saattaa muutama puuttua (ja puuttuukin), eli noin 100 keppihevosta olen elämäni aikana tehnyt. 

Joskus oli aikeina tehdä oikeankokoinen tallikoira. En oikein enää itsekkään ymmärrä aivan kaikkea mitä olin tarkoittanut noilla merkinnöillä, kuten tuo mittasuhde (|5cm=10cm| mitä?). 

Ja vielä loppuun toteuttamaton issikka.

-Nea



2 kommenttia:

  1. Ihailtavaa, miten jotkut jaksaa tehdä kaikkea tuollaista! Itse kerran yritin alkaa pitää sellaista "tämän kuukauden tavoite" -listaa, joka olisi pitänyt uusia joka kuukausi, mutta se jäi siihen ekaan kuukauteen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tuollaisten tekeminen on oikein kivaa ajankulua minulle, ja onhan noita jälkeenpäinkin kiva selailla.

      Poista